Ateşböceği Yolu çok kişinin beğendiği ama benim beğenmediğim kitap.
Bir Papatya Şarkısı pek benim tarzım değildi. Yazım dilini ve konusunuda beğenmemiştim. Başladığım kitabı bitirme takıntım olduğu için mecburen bitirmiştim. Belki 2ci kitabı iyidir bilemiyorum🤷♀️