Bottomofhell

Bottomofhell
@Bottomofhell
"O gelmez artık!" dedi. "Nereden biliyorsun?"dedim. "Gidişinden belliydi!" dedi..
Reklam
Hayatın en yüce mutluluğu kişinin sevildiğine, kendisi olduğu için hatta kendine rağmen sevildiğine inanmasıdır.

Bottomofhell

, bir kitap okudu
Puan vermedi·463 syf.·
2024 89. kitabı
Victor Hugo
9.4/10 · 105,4bin okunma
Her şeyi anladığımızı kanıtlayan tek bir işaret vardır: Sebepsiz ağlamak.

Bottomofhell

, bir kitap okudu
Puan vermedi·51 syf.·
1 saatte okudu
·
2024 88. kitabı
Halil Cibran
7.3/10 · 18,6bin okunma
Reklam