Bottomofhell

Bottomofhell
@Bottomofhell
belki de insan.... en büyük utancı... kendine en yakın hissettiklerine karşı duyar..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İçte tutulan gözyaşları akıtılanlardan daha acıtıcıdır.
Yalnızken kendimi özgür hissediyorum, canımın istediği şeyi düşünebilirim, kendi düşüncelerime sığınıyorum, "kafası başka yerde" denilenlerden oluyorum. Kafamın başka yerde olmasına bayılıyorum, düşüncelerimin arasındaki yollara sapmayı, zihnim deki çılgınlıkları özgür bırakmayı çok seviyorum
Amacına doğru yürümeyi sever, ama ona varmayı hiç istemez. Kuşkusuz, son derece komik bir durumdur bu.

Bottomofhell

, bir kitap okudu
Puan vermedi·68 syf.·
22 saatte okudu
·
2024 86. kitabı
Anton Çehov
8.1/10 · 87,4bin okunma