Umberto Eco nun bir kitabını daha bitirmiş bulunmaktayım okuduğum diğer iki kitap kadar etkileyici olmasada yine de iyi bir kitapti cerezlik denilen kitaplardan kütüphanenizde olsa da olur olmasa da olur türden bir kitap ama dili sade sadece konu bir biraz sikiyor okuyunca
Hem büyüklerin hemde küçüklerin zevkle okuyabileceği bir kitap gayet akıcı bir dili var karakterler harika 2 saatlik bir zaman diliminde okunabilecek bir kitap kütüphanenizde bulunsun kesinlikle tavsiye ederim