Ne çok severdim buraları eskiden. Acayip bir kitap okuma tutkusu, okuduklarımı unutma korkusu vardı. Bundan dolayı her hoşuma giden alıntıyı paylaşırdım da kitabı paylaş istersen diye kızarlardı bana. Ben dönüp dönüp okurdum o alıntıları. Özene bezene, araştıra irdeleye incelemeler yazardım. Güzel günlerdi...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ne çok severdim buraları eskiden. Acayip bir kitap okuma tutkusu, okuduklarımı unutma korkusu vardı. Bundan dolayı her hoşuma giden alıntıyı paylaşırdım da kitabı paylaş istersen diye kızarlardı bana. Ben dönüp dönüp okurdum o alıntıları. Özene bezene, araştıra irdeleye incelemeler yazardım. Güzel günlerdi...
Cetlerimiz inşa etmiyorlar, ibadet ediyorlardı. Maddeye geçmesini ısrarla istedikleri bir ruh ve imanları vardı. Taş, ellerinde canlanıyor, bir ruh parçası kesiliyordu.
6 gün boyunca aradım sizi...Yoruldum...Üşüdüm...Uyumadım...Ellerimle,tırnaklarımla kazıyarak beton yığınlarının arasından çıkarıp aynı ellerimle bugün toprağın altına koydum... Bu nasıl bir acıdır tarifi mümkün değil 😔😔😔😔