Dürüstce belirtmem gerekirse dizisini izledikten sonra büyülü dünyasından etkilenip kitaplarının çok daha iyi olacağı düşüncesiyle seriye başladım. Ancak dizi ile kitabın olay örgüsünün ve zaman çizgisinin farklı olduğunu anlamam uzun sürmedi.
Kitabın dili akıcı ve yazarın hayal gücü harika. Ancak bazı yerlerde belki de çeviriden kaynaklı olarak sıkıldığım ve bana geçmeyen diyaloglar oldu.
Genel olarak harika bir dünya ve serinin devamını okumak için sabırsızlanıyorum.