Büş

Büş
@Bsrattt
Türk dili ve edebiyatı Öğretmeni
"Biz onlara benzemeyiz! Peki neden? Çünkü... Çünkü sen varsın benim yanımda ve ben varım senin yanında, bu yüzden işte..."
Sayfa 20 - sel
Reklam
Ayak uydurmazsan kayboldun demektir.
Sayfa 107·Kitabı okuyacak
Ben, en acıklı anda bile güldürücü sözler bulabilen bir insanım. Kendime acımam yoktur .
Hayat, düşünceleri tutan bir hapishanedir.
Yüzü çocukluğumun şekerci dükkanlarına, şimdiki çiçekçi vitrinlerine benziyor, ışık ve renk içinde.
Sayfa 206·Kitabı okuyacak
Reklam