Kimbukadın

Kimbukadın
@Bsrkts
"Bütün arzumuz ileride ihtiyaç duyacağımız bilgiyi, dokunulmamış ve temiz bir şekilde saklamak. Yine de kimseyi tahrik etmek ve kızdırmak istemiyoruz. Çünkü eğer biz yok olursak, bilgi de ölmüş olacak, belki de sonsuza kadar. Hepimiz, kendimize göre, örnek vatandaşlarız. Eski yollardan gidiyor, geceleri tepelerde yatıyoruz ve şehir halkı buna ses çıkartmıyor."
Reklam
Sustu,konuşmak gereksizdi.Bundan sonra kimseye ondan söz etmeyecekti.Biliyordu;anlamazlardı...
Birden kaldırımdan taşan kalabalıkta onun da olabileceği aklıma geldi,içimdeki sıkıntı eridi.
“ Bir erkeğin kalbi fesat, habis bir şeydir, Meryem. Bir ananın rahmine hiç benzemez. Kanamaz, sana yer açmak için genişlemez.”
"Oysa bugünkü gençlik, hızlı yetişip çabucak bilgili olmak ve her şeyi insafsızca yargılamak hevesindedir."