Betül

Küçük İskender
Sigaranı bile kıskanırdım;kalbine giden yollara uğradığı için...
1000Kitap
Reklam
Keşke dünya toz şekeri ile kaplı olsaydı. Çocuk oldum sonra ağladım, yağmur bile beni ayıpladı. Söz dedim, söz verdim. Ruhumu gömdüğüm yer hala belli. Güneşi özledim, sonra seni Keşke gölgesine razı bir fesleğen olaydım. DİDEM MADAK
1000Kitap
Ve şimdi şöyle dua ediyorum Tanrı’ya:  Olanlar oldu tanrım Bütün bu olanların ağırlığından beni kolla
Şiir
Güçlü bir el silkeledi beni sonra Sanırım Tanrı’nın eliydi. Sayamadım kaç ah döküldü dallarımdan. Binlerce yeşil gözü olan bir zeytin ağacı gibi,  Çok şey görmüşüm gibi,  Ve çok şey geçmiş gibi başımdan,  Ah...dedim sonra Ah! DİDEM MADAK
1000Kitap
Biliyor musun? İnsan gün batımını çok seviyor, içi üzgünken...
1000Kitap
Reklam