Betül

"Sana kızgın değilim.Sana kızmayacak kadar seni iyi tanıyorum.Sonra seni seviyorum.Neden sevdiğimi bilmeden seviyorum.Bu sevgiyi her gittiğim yere beraber götüreceğim.Allahaısmarladık" .
1000Kitap
Reklam
Ne kötüdür insanın aklıyla yüreği arasında çaresiz kalması.  Ne kötüdür an kadar yakın,  bir asır kadar uzak olması.  Ve bilir misin?  Ne acıdır insanın bildiğini anlatamaması...  "Ben" deyip susması, "Sen" deyip ağlamaklı kalması.. N.Hikmet RAN
1000Kitap
Beceriksizliğimin nerede bitip kabahatimin nerede başladığını bunca yıl sonra bile kestiremiyorum.Sanırım hiçbir zaman da bilemeyeceğim'' 
1000Kitap
Bir yerde okudum;"Ben sana konuşamadıklarımı hep ağladım" diyordu.
1000Kitap
Şimdi açsam pencereyi beklesem Sen gelsen Olmaz ya hani geliversen Hiç bir şey sormasan Hiç bir şey söylemesen Sussam Sussan Sussak. Susuşların anlattığını dinlesek Sırt sırta otursak Katılasıya ağlasak Sormasak birbirimize sebebini Sarılsam Sarılsan Sarılsak. Ve yine hiç bir şey konuşmasak Ama anlasak Ne vardı sahi Olmaz ya Hayal ya Hani diyorum olsa ne vardı. CEMAL SÜREYA
1000Kitap