Sonunda bu çok övülen kitabı da okudum.Zaten çok okumak istiyodum o kadar övgüden sonra ama ben o kadar övülmesini biraz abartı buldum kitap çok güzel ama sonları çok güzeldi bence başlarını sıkılarak okudum fakat bitirince tekrar baştan okuma isteği geldi tabi o da kitabın çok güzel bitişinden kaynaklanıyo heralde...sonuç olarak begendimm güzel kitaptı..
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İlk başlarda çok sıkıcıydı ama ortalarına doğru gerçekten çok şey fark etti insanın hayatını değiştirebilecek güçte bir kitap tabi yine bu okuyana bağlı...
Çok güzel kitap bayıldım kitaba özellikle çok sürükleyici ve hiç sıkmıyor okuyucuyu kesnlikle tavsiye ediyorum ve filmini tekrar izlemeyi düşünüyorum :))
Açlık OyunlarıSuzanne Collins · Dex Kitap · 202433,5bin okunma
Kitap okumaya yeni başlayanlar için ağır bi kitap sonra okumanızı tavsiye ederim bn yarım bıraktım daha gitmedi aslında iyi kitap ama bitmiyo işte o sıkıcı başlarda ince kitaplar okuyun derim yeni başlayanlar için
Suç ve CezaFyodor Dostoyevski · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2025194,4bin okunma