Çoğunuzun başına gelmiştir bu: İkinci el kitaplarda notlar bulmak. Benim de çok başıma geldi ama bu seferki değişik hisler uyandırdı bende. Özel nedenlerim hariç benim okuma nedenlerim tek bir gayede toplanıyor aslında: Kendimi yalnız hissetmemek...
"Aç, susuz ve yalnızım...
Ama dost edinebilme gücüm hiç eksilmeyecek, M.Önceye, sonsuzluğa..."
Umarım umudunu kaybetmemiş ve çok güzel dostlar edinmişsindir...