Kavga,ondan zevk alanlar için canlılık belirtisidir. Bir düşünce uğrunda savaşmak, bir aşk, ya da bir çılgınlık uğrunda savaşmak, ama birşeye inanarak savaşmak,işte hayat. Savaşın gerekliliğini duymayan,insan hayatı değil, bitki hayatı yaşıyor demektir.