Bu adam kadın ruhundan nasıl bu kadar iyi anlıyor diye söze başlasam bence genel olarak yazar hakkında bilgi vermiş olacağım. Yazarın okuduğum ilk kitabıydı ve sonrakileri okumama vesileydi. Kalemi, cümleleri o kadar yerinde ki sanki benimle sohbet ediyordu. Öyle bir arkadaşım olsun istedim. Çünkü kadın psikolojisini derinlemesine ele almış ve okurken etkilenmiştim. Fazla spoiler vermeyi sevmiyorum. Karşılıksız bir aşk, aşkı uğruna benliğini hiçleştiren, özsaygısını yitiren bir kadın ve körkütük dedikleri derin sevgisi. Bir saatlik okumaya sığdırılmış, hüznün, fedakarlığın simgesi olan bu kitap yazarı ve kalemini tanımak için iyi bir adım.