Kemal Varol okumayı severim. Ama bu romanı eksik tat bıraktı. Siyasi hava sezdirirken her şeyden biraz katma çabası bence gerçekten çekilen acıları romantizme etmek olmuş. Okunur mu derseniz? Okunur. Bu kitabı diğerleri gibi olmamış. Çok eksik çok yüzeysel kalıyor.
Öylece birbirimize baktık; tek kelime etmeden. Birbirimizi dinleyip dinlemediğimize, anlayıp anlamadığımıza bakmadan, bir cevap beklemeden. İnsanların konuşmadan da anlaşabileceğine Ken-nan’ın kederle bakan yüzünde inandım o gece.