Burcuuu

Puan vermedi·304 syf.··
2026 5. kitabı
·
28 günde okudu
·
Okunma: 06 Mart 2026 14:54
Kemal Varol okumayı severim. Ama bu romanı eksik tat bıraktı. Siyasi hava sezdirirken her şeyden biraz katma çabası bence gerçekten çekilen acıları romantizme etmek olmuş. Okunur mu derseniz? Okunur. Bu kitabı diğerleri gibi olmamış. Çok eksik çok yüzeysel kalıyor.
Onu Sevdiğim ZamanlarKemal Varol · Doğan Kitap · 20251,961 okunma
Harun GG isimli okura yanıt verildi
Burcuuu
Âşıklar Bayramı 🔖 Halk kültürünü yansıtışı iki dönem aşkının duygusu oldukça güzeldi bence.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
90’larda çocuk olmak…
Ben çocukken akşam ezanı sınırdı. Ama o saate kadar dünya bizimdi. 🥹 Sokak bizim evimiz, kaldırım bizim koltuğumuz, apartman boşluğu gizli karargahımızdı. Anneler camdan bağırırdı; haydi gel yemek hazır… Pahalı oyuncaklarımız yoktu, hayal gücümüz sınırsızdı… Bir top, seksek çizgisi, bir ip… Oyuncağımız bozulsa çöpe atmazdık, tamir ettirir bir tur daha yaşatırdık… Çünkü kıymet bilirdik.. Tek kanallı televizyon bize sabır öğretirdi. Çizgi film saati kutsaldı 🥹 Düşer dizimizi kanatır, ardından “geçer” diyip kalkarız oyuna devam ederdik… Saf, filtresiz, dokunarak yaşanan bir hayat vardı.. İyi ki o yıllarda çocuktuk. Şanslıydık.. Çünkü biz oyunu ekranda değil, hayatın içinde oynadık.🥹☺️ Vesselamm… ✍️
Edebiyat
Burcuuu
Taşların incitmeyecek kadar yumuşak oyunlar oluşturduğu, çamurdan doğum günü pastalarının yapıldığı, sokağın ev olduğu o günler… Anneannem bize yoğurtlu ekmek de yapardı salça yerine onu sadece orada yerdik. Yüreğine sağlık 🌸🦋