Buo

Biz İnsanlığın sevdalılarıydık.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sen
Sen doldun bu şiire sonsuz kere o en çok güvendiğim doktor da sen oldun bu gecelerim hecelerim o fakir sofrasında doyuşum sen diye yazdığım bu kelimelerim şimdi özlemimi taşıyor belki de masum bir çocuk ahı ile belkilere saklıyorum hayalimi sen diye sarılıyorum bu şiire anadolu bizi karanlık bir günde doğurmuş o vakitlerde sana sevilme bana sevme duygusu vermiş beni en çok sevmiş olduğumu bilmek ve uçsuz bucaksız bir sana bakmak mutlu ederdi sen diye konuşuyorum yine her gece birkez daha doğuyorum gittiğim o ellerden sana dönüyorum ben her şiiri sana yazıyorum hep aynı heyecanla sen diye düşünüyorum bu şehri ki yağmurlarla birlikte toprağa bereket oluyorsun zannedersem ben oluyorsun çoğu günler kendimden çok seni gördüğüm aynalar şahit sonsuz kere son doldun bu şiire bu şiiri sonsuz kere yazayım diye
Şiir
"Neymiş peki senin bu umut dediğin şey?" "İnsanı ayakta tutan şeydir."
“Yüzün geçti bu görüntü yeter dünyaya.”