... demek ki, insanlar benden inanmak kabiliyetini almışlar.. Ama şimdi inanıyorum.. Sen beni inandırdın. Seni seviyorum.. Deli gibi değil, gayet aklı başında olarak seviyorum..
Birlikte geçirdiğimiz bu harika haftayı yerini ayıklığa terk eden bir sarhoşluk olarak mı düşüneceğiz? Başını kaldır da bana bak, sevdiğim; ağzını aç da sesini duyayım. Konuş benimle! Bu fırtına aşk gemisini batırdıktan sonra da beni hatırlayacak mısın?
Gitmek mümkün olsa da gitsem uzaklara
Sevmesem seni bir daha
Paramparça etsem yüreğimi cam gibi
Sonra yaksam
Savursam küllerini karlı dağlardan açık denizlerden
Yine seni severdim toz toz
Yine sana tapardım küllerimin ağırlığınca