Buse

Buse
@Busege
Bütün bir hayata yabancı gibi, denize hasret bir ada gibi, her şeyin üzerinde yüzen faydasız bir gemi gibi sislerin arasında gözden kaybolacağım.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sevmek, yalnız olmaktan usanmaktır; bu yüzden korkaklıktır, kendimize ihanet etmektir. (Sevmemek fazlasıyla mühimdir.)
İnsan hiçbir zaman çok fazla düşündüğü zamanki kadar yoğun yaşamaz.
Adaletsiz ayrımcılık zamanla daha iyi değil, daha kötü hale gelir. Para parayı, fakirlik de fakirliği çeker. Eğitim daha fazla eğitimi, cehalet daha fazla cehaleti doğurur. Bir dönem tarihin kurbanı olanların, tekrar kurban olması yüksek ihtimaldir. Aynı şekilde, tarihin zamanında ayrıcalık tanıdığı kesimlerin tekrar ayrıcalıklı olma ihtimali yüksektir.
Fakat biz gerçekten yaşıyor muyuz? Hayatın ne olduğunu bilmeden yaşamak, bu mudur hayat?