Buse ŞEKER 57

Buse ŞEKER 57
@Busesekerrrr
FENERBAHÇE
"Her şey göründüğü gibi olsaydı, eline aldığın denizin suyu mavi olurdu."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendimi yalnız hissetmeme neden olan şeyleri dile getirecek bir dilim sesim olmaması felaketti.
Kişinin özüyle uyuşmayan bir davranış kalıcı olmaz.
Aşk dokunulmazlığı olan tek duygu diye düşündüm. Aşkın olduğu yerde pişmanlık yuvalanamıyor, arkasında enkaz bıraksa bile...
"Kelimelerin iyi geldiği, yarım kalmış insanlarız biz!"