Buse ŞEKER 57

Buse ŞEKER 57
@Busesekerrrr
FENERBAHÇE
Kendimi yalnız hissetmeme neden olan şeyleri dile getirecek bir dilim sesim olmaması felaketti.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kişinin özüyle uyuşmayan bir davranış kalıcı olmaz.
Aşk dokunulmazlığı olan tek duygu diye düşündüm. Aşkın olduğu yerde pişmanlık yuvalanamıyor, arkasında enkaz bıraksa bile...
"Kelimelerin iyi geldiği, yarım kalmış insanlarız biz!"
Müslüman, İslam'ı öyle sağ ve diri, canlı yaşa ki, seni öldürmeye gelen sen de dirilsin.