"Bu anlattıklarım karşımdakinin ilgisini çekiyor mu acaba?" Herkes kendini bu soruyu sorsa, dünya daha güzel bir yer olur ben de fazla sorduğum için bu kadar suskunum sanırım sürekli hiçbir şey anlatmamakla, ağzımdan kerpetenle laf alınmasıyla suçlamıyorum. Benimki de hoş değil. Ortasını bulmak lazım.