Dil o kadar akıcı o kadar kafa karıştırmadan güzel işlenmiş ki daha ilk sayfadan insanı kendine çekiyor. Konusu bambaşka bir ütopya insanı düşündürüp gerçekten bu kadar olur mu ? Diye sorgulatıyor. Yer yer kalp atışlarım değişti gerginlikten ama insanın yüzüne çarpıyor gerçekler. Kriz anında gerçekten yardımcı mı olurdunuz yoksa yıkan taraf mı? Kitap üzerinde saatlerce konuşulabilir.