Olay örgüsü, akıcılığı gerçekten çok yalın. Yatılı okulda çocukların, edebiyat öğretmenler ile ilişkisini anlatıyor kitapta. Ve o kadar güzel betimlemeler kullanılmış ki o mağara bile gözünüzde canlanıyor. Ama sonunda olan olay insanı gerçekten düşünmeye itiyor. İntihardan, gerçekten kişinin kendisi mi sorumludur yoksa bu eyleme sürükleyen Kişiler mi katildir?