📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar.”
Duyguları hissizleşmiş bir adamın bir gecede başına gelenler ve bu olaylar sonucunda hayatına daha farklı bakabilmesi. Çok güzeldi, iyilik yaparak özünü bulmasını okuduk, tavsiye ediyorum. Stefan ZweigOlağanüstü Bir Gece