Çünkü onun dudaklarındaydı benim bütün gülücüklerim ve bütün gözyaşları benim gözlerimde.
Yine bir sessizlik uçurumu vardı aramızda dünyanın yok etmek istemediği.
Benim aşıp geçemediğim...
Karanlıklar üstünüze çöktüğünde, şöyle deyin; 'Bu karanlıklar henüz doğmamış şafaktır; her ne kadar gecenin doğum sancıları içime dolsa da, tepelere doğan şafak bana da doğacaktır'