Hereticblood

zihnim bu şehirden,bu devirden çok uzakta Yahya Kemal Beyatlı
Reklam
"I'm both a sad person and the one who wants to comfort the sad person."
sevmek ve sevilmek ihtiyacında olduğumdan,aşık olduğumu sandım.başka deyimle,aptallık ettim.
bir şey adı konulduğu anda yitirilmiş değil midir?
bazıları da şiir sevmez.çünkü onların yaraları yoktur,yaraladıkları vardır. -Attila İlhan
Şiir
Reklam