Hereticblood

"parçalanıyordum kimse bilmeden, ateştim cevizin içinde, ve bir gece içinde bilmeden öldüm."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ruhumda öyle bir ağırlık var ki, bütün yetilerimi köreltiyor, hareketsiz bıra­kan bir bıkkınlık veriyor ve her şey eziyet haline geliyor."
"parmaklarımın birazı saçlarında olsun, olmaz mı?"

Hereticblood

, bir kitabı okumaya başladı
Neil Gaiman
8.5/10 · 3.592 okunma
Ben mutsuz kişiyim, size yüzümü getirdim bu anlamda nasıl seğirttim işte, kızmayın işte, dün o hekim dedi ki dönünce birden yüzüme, yüzümün bu en yitik çağına dedi ki: siz niye yoksunuz acaba bilmem ki – doğrusu bilmiyorum – niye yokmuşum ben sahi ben niye yokmuşum – öyle ya – elbette sordum ona dedim ki – ne desem beğenirsiniz – iri bir top çekiyor gibi bilardo masasından dedim ki, falan filan.. örneğin ölüversem şu daralmış yüreği kullanaraktan ölüversem şuracıkta bakınca herkes orama burama derler mi bir ağızdan: bu ölen de kim hey tanrım! ölen de kim, yani kim yaşamış kendi adına