Narsistler kendilerini çok severler, kendilerine zarar vermezler, eğer narsist kişi kendine zarar vereceğini söylüyorsa ona inanmayın çünkü sizi manipüle ediyor…
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Peki sen… Sen hatırlıyor musun? Daha evdeki ilk günden itibaren gitmekten bahsettin. Ve sonra, çok geçmeden, her gün aynı şeyden bahseder oldun, gitmekten…”
Kimse yokluğunda bunca sevilmedi
Kimse yokluğunda ilahlaşmadı bu kadar
Saçların böyle daha güzel
Sen daha güzelsin
Gelecek mutlu günlerin ışığında
Her şey daha güzel
Ne var ki ayrılığın adı kötüye çıkmış
Yoksa bin yil daha yaşamak isterdim
Ve seni bin yıl daha,
Ayriliklar içinde sevmek isterdim
Ümit Yaşar OğuzcanAşka Dair Nesirler
Cemal Süreya, "Her aşkta en az on kişi vardır" derken ne kadar da haklı.
Yeni bir ilişkiye başlarken geçmişten getirdiğimiz pek çok kişi dahil olur ona. İlişkilere ister istemez kendimizden, geçmişimizden birçok şeyi bulaştırırız; ailelerimiz, eski sevgililerle olan iyi kötü anlar, deneyimlerimiz...