Çok sevdiğim biri hediye etmişti. Ilgimi çeken bir konuyu barındırdığı için heyecanla okudum. Bence bu kitap benim için yazılmış bilmem belki sizin içinde aynısı geçerlidir. Bir çok kişiden duymuşsunuzdur. Yahu ! Bu dolandırıcılar insanların kişisel bilgilerini nasıl ele geçiriyorlar diye. Bu kitap okuduktan sonra bilinçli bir ınternet kullanıcısı olmanızın yanında dolandırıcıların kişisel bilgilerimize nasıl eriştikleri sorusunada artık cevap verebilecekseniz. DOLANDIRICILAR CANINIZI OKUMADAN BU KITABI OKUMANIZI TAVSIYE EDERIM.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gün olur asra bedel kitabın adını çok duyuyordum dolayısıyla merakımı kamçıladı ve okuma ihtiyacı duydum. Gün olur asra bedel adlı kitabı okudum kitapta eksik biryer olduğunu fark etmeniz uzun sürmez. İşte o eksik yer bu kitap dönemin siyasi şartlarından dolayı yayınlanmasına izin verilmemiş Gün olur asra bedel adlı kitabın bir organı hatta kalbidir bile diyebiliriz. Halen okumadıysanız eksik bir organ ile yaşıyorsunuz bence.
Adını en az bir defa duyduğunuz bu kitabi çocuk kitabı olarak görüp okumayan insanlar varmış onlara şunu söylemek istiyorum ordaki çocuk sizsiniz. Kendinizi fazla uzaklarda aramayın buradasınız. Bu kitabım içindesiniz açıp bakın tam olarak orada yani bu kitabın içinde ne yapıyorsunuz.
Böyle bir kitapla bu zamana kadar tanışmamış olmanın utancını yaşıyorum. Insan üzülürken nasıl güler yada gülerken nasıl üzülür aynı anda. Bu kitabı parçalara bölüp yemeğinize karıştırın yada kahvenize çayınıza karıştırın. Bu kitabı okumam için öneren ismini vermek istemediğim pek değerli arkadaşıma; çok teşekkür ederim sayende bir eksikliğimi kapattım. Bir çocuğun gözünden dünya bu kadar mı güzel anlatılır. Yazacaklarım uzayıp gidecek sanırım kısaca bitirmek zorundayım. FILM GIBIYDI... AMA SIZ YORULMAZSANIZ REKLAM DAHI YOK.
Size bir şey katacağını sanmam ama okumayinda demiyorum. Icindeki sözler gayet güzel ve bazı durumları gerçekten çok iyi açıklıyor. Akıcılığı elinizden bu kitabı birakmamanizi sağlayabilir, dediğim gibi size bir şey katacağını sanmıyorum ama yine de rafinizda kütüphanenizde bulunsun derim.