İyi ya da kötü, yaşam ve doğa, değiştiremeyeceğimiz yasalar tarafından yönetilir. Bunu ne kadar önce kabul edersek, o kadar sakin oluruz. Çocuklarınızın, karınız ya da kocanızın sonsuza dek yaşamalarını dilerseniz, bu aptallık olur.
Onlar ölümlüdür, tıpkı sizin gibi; ve ölümlülük yasası bütünüyle sizin ellerinizin dışındadır.
Benzer bir şekilde, eğer hiç hata yapmayan bir çalışan, karı ya da koca ya da arkadaş arzu ederseniz bu da aptalcadır. Bu sizin, aslında kontrol edemeyeceğiniz şeyleri kontrol etmek istediğinizi gösterir. Bu da öfke doğurur.