“…sonunda işler eskisinden daha da kötü olacaksa, tüm hakikat yarım hakikatten daha dayanılmaz olacaksa, susanların, hayat bekçileri olarak haklı olduğu ispat edilecekse, eğer hala elimizde tuttuğumuz o zayıf umut tam bir umutsuzluğa yol açacaksa bile, sana dayatıldığı gibi bir hayat yaşamak istemediğine göre yine de denemeye değer. O halde neden başkalarının sessiz duruşuna sitem ediyorsun da sen kendin sesini çıkarmıyorsun?”