Mustafa çakmak

Mustafa çakmak
@Cakmak1010
"İnsan hayatı karşılıklı olarak kandırılıp hiçbir şeyin farkına varmadan birbirlerini incittiğini bu tuhaflığın bariz bir şekilde ortada olduğu örneklerle dolu."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Acı çekenler başkalarının acı çektiğini hissederler.
"...asıl korkunç olan artık köpek kalbi değil, insan kalbi taşıması. Hem de doğada var olanlar arasında en rezilini.”
"Aldatıcı bir kum saatidir kalbin, bazen bir günü bir ay kadar uzun, bazen bir ayı bir gün kadar kısa..."
Insanlar seni güçlü ve sabırlı sanır. Ama o sabrın içinde ne kadar yorulduğunu kimse bilmez. Kendini kaybeden insan şuradan tanınır. Herkes için vardır ama kimse onun için yoktur.