Gölgesi düşüyor bir kedinin,
öğleden sonra görülen bir düşün üstüne.
Gelmiyor içimden uzaklara bakmak bile.
Cıgarayı da bıraktım zaten.
İçimde gezinen gözlerimi kapattım.
Ben yorgunuyum her türlü anlamın.
Hiçliğin boşluğunu bırakıyorum hepinize.
Belki seversiniz bir gün;
suretini dahi olsa kendinizden başka bir şeyin.
Çağlar
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Belki de kendimizle sahici bir karşılaşma ve yüzleşmenin vakti çoktan gelmiştir. Kendi gerçek/hakiki benliklerimizle, arzumuzun Gerçek'iyle. Belki de devasa bir yanılsamaya yaslanan, grandiyöz/megalomanik bir yanılsamanın zavallıca ve ısrarla muhafaza edilmesinden ibaret olan ve var olan toplumsal gerçekliğe bir tür uyum temelinde yapılanan sahte benliklerimizle hesaplaşmanın tam zamanıdır.
Kendimizi bir süreç boyunca, bir süreç içinde, bir süreç olarak var ediyoruz. Bir anlamda hem çoktan oradayız, ne isek oyuz, hem de henüz hiç olmadığımız, sonradan olacak olan şeyiz.