📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Mutlaka okunması gereken george orwell kitaplarından biri.
Okurken aynı zamanda yaşadığım bir kitap.
Kaç defa güldüğümü hatırlamıyorum. Karakterler, benzetmeler ve hatta dil çeşitliliği(fransız ve rus karakterler) kitaba çok farklı bir hava katıyor.
Gerçekten de yaşamdan ince noktalara değindiğini düşünüyorum.
Kısacası güzel bir eserdi.
...'Neyimiz var ki bizim, nereden gelmiş, nereye gitmişiz, nereye varmışız?'....
...Ama işte, iyi veya kötü buradayız.
Ve insanoğlunun buraya ulaşması milyonlarca yıl sürdü. Şimdi yüksek mevkilerden birkaç adamın, şak diye her şeyi rahatça silip atabilmesi...