Canan Tutal

Canan Tutal
@Canan1131
"belki de insan...en büyük utancı... kendine en yakın hissettiklerine karşı duyar."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Herkes beraberinde taşıdığı bir parmaklığın ardında yaşıyor."
"Kimse kendi içine inmeyi denemez." persius
Sayfa 122
Beni çıkardığında anlamın bozulmuyorsa , bundan böyle ayrı yazalılalım..
+Sanırım yolda kayboldular. - kimler? +Mutlu günler