Canan uluhan

Canan uluhan
@Cananuluhan
Okumayı seven bir cahilim…

Canan uluhan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·400 syf.·
2020 37. kitabı
Gülseren Budayıcıoğlu
8.4/10 · 14bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
kendine söylediklerin değiştikçe duyguların da değişmeye başlayacak . Umutla kendine fısılda dostum herşey daha iyi olacak inşllh . Nereden mi biliyorum ? Çünkü sen yaşıyorsun ve sağlıklısın ve sahip olduklarına derin bir şükür hissettiğin en az 2 şey var değil mi ? O zaman Elhamdülillah diyelim mi ?.😊
Momo yavaş yavas anladı ki yeni açan hiçbir çiçek bir öncekine hiç benzemiyordu, her birinin apayrı bir güzelliği vardı ve bu yüzden de hep “en güzeli işte budur, daha güzeli olamaz” düşüncesine saplanıp kalıyordu.”
Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey. Dünyanın en güzel sesinden En güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey... Fakat artık ümit yetmiyor bana. Ben artık şarkı dinlemek değil, Şarkı söylemek istiyorum. Nazım Hikmet Ran-seni düşünmek