Harika bir romandı, benim gibi polisiye ve psikolojik gerilim sevenler içinse muntazamdı. Bilmeceler, arayışlar, kaçışlar, ters köşeler, geçmişi kurcalamalar...
Peki ne anlatıyordu ki bu kitap?
50 yaşında bir psikoanalist olan ve hayattan pek bir beklentisi kalmayan Dr. Frederick, bir gün kliniğine ilginç bir mektup alır. Mektubtaki kişi kendini Rumpelstilskin olarak tanıtmış ve eğer kendisini belirli bir sürede bulamazsa tüm akrabalarını öldürüceğini yazmıştır. Gizemli kişinin gerçekten şakası yoktur ve bizim doktorun hayatını mahvetmeye kafayı takmıştır. Frederick akrabalarını kurtarmak için ya intihar edecektir ya da Rumpelstilskin'i bulacaktır.
Gidin okuyun, benden söylemesi...