Konya'da yaşayan sevgili kitap kurdu arkadaşlarıma sesleniyorum: Burda da bir kitap toplantısı var mı, yoksa eğer neden düzenlenmiyor? :) Evet, hala bir ayağım Ankara'da, ordaki toplantımıza da elimden geldiğince katılmaya devam edeceğim. Ama burda da olmalı. :)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
...
Tûr Dağını yaşa
Ki bilesin nerde Kudüs
Ben Kudüs’ü kol saatı gibi taşıyorum
Ayarlanmadan Kudüs’e
Boşuna vakit geçirirsin
Buz tutar
Gözün görmez olur
Gel
Anne ol
Çünkü anne
Bir çocuktan bir Kudüs yapar
*Nuri Pakdil
Kulluğum, divaneliğimle ellerini, gözlerini öperim. Öpüyorum ama doyamıyorum. Mutluluk ya da cehennem bu galiba. Sana doymak, korkunç ahmaklık olur. Hadi gel...
Sayfa 11 - Ahmed Arif - Leyla Erbil'le Mektuplaşmaları·Kitabı okudu