Konya'da yaşayan sevgili kitap kurdu arkadaşlarıma sesleniyorum: Burda da bir kitap toplantısı var mı, yoksa eğer neden düzenlenmiyor? :) Evet, hala bir ayağım Ankara'da, ordaki toplantımıza da elimden geldiğince katılmaya devam edeceğim. Ama burda da olmalı. :)