“… ya kimsen olmasaydı? Ne yapardın o zaman?
“İnsan can yoldaşına ihtiyacı var insan çıldırır kimsesi yoksa kim olduğu önemli değil.Yeter ki seninle olsun.”
“İnsan çok yalnız kalırsa tozutur, hasta olur sonunda!”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“İnsanın iyi olmak için akla ihtiyacı yoktur. Hatta zaman zaman bunun tam tersi olmalı gibi gelir. Çok zeki birini ele al , hemen hiçbir zaman iyi biri olmadığını görürsün. “