Cansu

Cansu
@CansuuKaya
“Ben bu dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım..!”
“… ya kimsen olmasaydı? Ne yapardın o zaman? “İnsan can yoldaşına ihtiyacı var insan çıldırır kimsesi yoksa kim olduğu önemli değil.Yeter ki seninle olsun.” “İnsan çok yalnız kalırsa tozutur, hasta olur sonunda!”
Sayfa 75·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“İnsanın iyi olmak için akla ihtiyacı yoktur. Hatta zaman zaman bunun tam tersi olmalı gibi gelir. Çok zeki birini ele al , hemen hiçbir zaman iyi biri olmadığını görürsün. “
Sayfa 43·Kitabı okudu
Çünkü hayat, nefes aldığında değil, fark ettiğinde başlar…
Çünkü insan, zamanın nasıl geçtiğini anlamadığı anlarda hep çok mutludur.!
Hiçbir şey olgunlaşmamış bir zihnin bütün olanaklarını karanlıkta kaybolan bir iz kadar harekete geçiremez.