Okumuşlar çoğunluğun korkularına güler geçer.Bilgiyi güçten ya da zenginlikten,hatta mutluluktan ustun gören kişiler olarak, tanrılar icinde Nabu'yu üstün görmekle kıvanç duyarlar.
Misyonerin şu söyledikleri konusunda hepiniz tanıklık edebilirsiniz bana: Tanrı sevgiymis. Gerçek bir Hıristiyan,sevgi düşüncesini göz önünde bulundurmalıymış Ulu Tanrı için,beyaz adamin dualari da yeterliymis.Onun tanrısı kandırdı bizi,açıkca dolandirdi.Papalagi de kendi tanrısını kandırıp fistekledi bizi Büyük Ruh'un sözlerini kullanarak aldatması için. Çünkü beyaz adamin gerçek tanrısı, kendisinin "para" adını taktığı yuvarlak metal vr ağır kağıttan başka bir şey değildir.