Hayata inanmasam, sevdiğim kadını terk etsem, dünyada yaşananlara inancım kalmasa, hatta tam tersine, her şeyin arapsaçı gibi, uğursuz belki de şeytanca bir kaos olduğuna inansam, hayal kırıklığı nedeniyle insanların uğradığı bütün korkulara kendimi kaptırsam, yine de yaşamayı isteyeceğim; hayat kadehini dudaklarıma götürünce bitirene kadar içeceğim.!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖