Özgürlük pek çok varoluşçu düşünürün nihai meşguliyetidir.Bana göre özgürlükten kasıt, içkin bir tasarımı olmayan bir
evrende yapmamız itibarıyla hepimizin kendi hayatlarımızın,seçimlerimizin ve eylemlerimizin yazan olmasıdır. Bu tür bir
özgürlük öyle çok kaygı yaratır ki çoğumuz bunun yükünden kurtulmak için tanrılara veya diktatörlere kucak açarız. Eğer
deneyimlediğimiz her şeyin, Sartre’nin tabiriyle, tek resmi yazarı bizsek, o hakle evrendeki her şeyin öngörülemez olduğunu fark etmek en değer verdiğimiz fikirlerimizi, en asil hakikatlerimizi, tüm kanaatlerimizin temelini büsbütün sarsacaktır.