Cebrail Dgrl

Cebrail Dgrl
@Cebraildgrl
Paketin arkasındaki o minik yazıları boşver, onları okuyamıyorsun zaten. Bizim ihtiyacımız olan şey etiketteki gerçek…
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İyilik, kalbinin huzur bulduğu ve içine sinen şeydir; kötülük ise insanlar ona onay verseler bile gönlünü huzursuz eden ve içinde bir kuşku bırakan şeydir.
Çünkü kendini beğenmiş insanlara göre herkes onlara hayrandır .
"Her fert az çok iyi;az çok zeki;az çok uyuşuk;az çok yoksa filana iyi filana kötü demek doğru değildir. Bu zeminde insanlarırmaklara benzer. Su her tarafta birdir;özellikleri aktığı yere ve zaman göre değişir. Bazen parlak,bazen bulanık olur. bazen ılık, bazen soğuktur. Her insan,üzerinde insanlara özgü bütün niteliklerin tohumlarını taşır. Bazen bu tohumlardan falanı tutar,açılır,serpilir ve diğer bir kısmı olduğu yerde örtülü kalır. Bir halde ki,içimizden biri,bu genel doğa kanununa geçici bir zaman için istisna oluyormuş gibi bir hal ile görünebilir. Prens bu değişikliğe uğramış ve şimdi asıl huyunun genel hükümlerine dönmüş bulunuyordu.