Neden her seferinde anlamdan dinlemeden gidiyolar. Ben biraz kafa dinlemek için uzaklaştım diye hemen bu bir fırsat gibi kaçıyolar. Gel sor bi derdinmi var de. Belki benimde desteğe ihtiyacım var ama hayır ellerine bu fırsat ne zaman gelir kaçsınlar hemen.
Gitmek kolay mıydı sizce? Arkanda her şeyi bırakmak, her kezi bırakmak kolay mı? Peki nasıl yapıyonuz bunu? Gitmek istiyorum en uzaklara bırakmak istiyorum buraları ama olmuyo aklımın bi köşesin de kalıyo. Napmalıyım ki?
“Bir gün senden vazgeçeceğim Ezlem“... “Benim için hep ilk tercih sen olurken, senin için hep ilk gözden çıkarılan olduğum için bir gün senden vazgeçeceğim. “
Yeni bir gün, yeni umutlar, taptaze bir başlangıç demek…
Bugün yüzünde bir tebessüm, kalbinde huzur eksik olmasın.
Günün güzel, gönlün ferah, işlerin kolay olsun.