“Uzaya çıkıp evreni inceledik ve karanlık bir galaksinin ücra köşesindeki bir yıldızın çevresinde dolanan toz zerreciği üzerinde yaşadığımızı gördük. Uzayın enginliğinde bir zerreciksek , çağların enginliğinde de ancak bir anlık zaman içerisinde yaşıyoruz demektir.”
Sayfa 33 - Altın Yayınları, Carl SAGAN·Kitabı okudu