Okudukça insanlardan uzaklaşıyorum. Böylesi daha iyi... İçlerinde olduğum zaman hislerime yeniliyorum.
"Herkes istediği kadar koşsun. Beni anlayacak insan, oturduğum yerde de beni bulur."
"Bana sorarsan, ölümüne çok az süre kalmış biri, o azıcık süreyi uyuyan uyan bir adamın başucunda geçirmeye karar vermişse, buna aşktan başka bir açıklama getirilmez. Hele de o kişi bu arada bir kalp krizi geçirir, ama adamın yanından uzaklaşmamak için yerinden kıpırdamazsa, bence bu aşkın gelişerek, büyüyerek çok uzun yıllar devam etme olasılığı yüksektir."
"Deli olmak, düşüncelerini iletmekten Aciz olmak demek. Sanki yabancı Bir ülkedesin, çevrende olup biten Her şeyi görüyor, anlıyorsun, ama İstediğini anlatmaktan, dolayısıyla da yardım bulmaktan umutsuzsun, Çünkü orada konuşulan dili bilmiyor, Anlamıyorsun..."