Cemile Göze

"Bir fakirin yaşayabilmesi için ne gerektiğini hesaba katmak istemiyorlar."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Eve gideceğim çünkü ne de olsa bir şeyler insanı vatanına çekiyor."

Cemile Göze

, bir kitap okudu
8/10
·143 syf.·
2 saatte okudu
·
2025 22. kitabı
Ahmet Ümit
8.6/10 · 10,5bin okunma
İnsanoğlu iyi değil. Belki kötü de degil. İkisinin ortası bir şey. Bazen iyi bazen kötü, çoğu zaman kötü. Bencillik mayasında var. Egitilirse yalnızca kendi çıkarını değil, birlikte yaşadığı insanların, hatta öteki canlıların haklarını da gözetebilen bir yaratık haline gelebilir.
Bazen düşünüyorum da yaşam insanoğlu için bir armağan mıdır, yoksa ceza mı, çözemiyorum.